sugen på o byta namn

Ja som sagt är jag lite sugen på att byta namn på blogg men jag vet inte riktigt till vad :/
Jojoisme känns så tråkigt men jag vill inte ha nått för tråkigt lr nått för komplicerat heller, så jag tänkte såhär:
beskriv mig med tre ord svenska lr engelska de är upp till er :)
 
så får vi suga lite på den karamellen vad det ska bli för namn.
 
Ja vad händer annars?
min karl håller på att sluta snusa så alltid lika spännande o va hemma man vet aldrig när bomben av humörssvängningar smäller hahaha men oftast är de bara på nåpn liten skit sak som är över på två sek men kan vara rätt spännande o se ibland :P
 
nä nu blir de sängen.
gonatt världen
Mickan
2015-01-21 @ 22:36:25

Sprallig, kärleksfull och ärlig! ♡

Svar: <3
Jeanette Ekman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0