promenix 10/2-15

tjo alla,
 
Dagen har bestått av jobb fram till 15.30 efter jobbet så blev de att träffa upp Emelie för en liten promenix och lite handling.
När vi va i affären fick jag ett av mina berömda infall att de där vart jag sugen på de blir de till mat ikväll.. sagt o gjort de blev varm smörgåstårta till mig o Emelie och Marcus gjorde köttfärssås till sig. det blev två olika smörgåstårtor, en me skinka och kalkon och en me tonfisk (blää) den me tonfisk va som Emelie skulle få me sig hem.
 
Nu sitter jag här o gluttar runt lite och ska straxt lägga mig o kolla på One Three Hill i sängen.
 
Ha en bra kväll =)
 
(gamla bilder)
 
 
 
 
 
 
snyggingen från Mjölby ;)
2015-02-18 @ 23:26:11

hälsade du från mig då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0