irriterad.. (7/4-15)

Jag kan bli så sjukt irriterad på folk!
folk följer en på bloggen lr instagram lr vad som men dom kan lixom inte stå för att dom gör de eller så utan när man kommenterar så kommenterar man anonymt! WHY!?
 
Jag fattar inte den grejer varför inte bara skriva vem man är eller om man inte vill att alla ska veta vem man är skriv nått så jag kan haja vem de är...
Jag har fått en del anonyma kommentarer nu som jag inte har postat av olika anledningar. 
men snälla ska ni kommentera gör då de via namn lr nått så ja kan förstå vem du/ni är.
 
Annars idag då!? 
jo har jobbat som vanligt vilket jag gör typ alla dagar i veckan.
Varannan vecka jobbar jag 5dagaras vecka och varannan vecka 7dagars vecka plus att jag ska hinna me massa annat oxå. Men det är de värt när man får lönen sen i slutet av varje månad =) 
 
Nä nu vet jag inte riktig vad ja ska skriva så hade gött alla där ute =)
 
 for ever and always <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0