vad har hänt sen sist?! 13/1-14

tjoho ja vad har hänt sen sist jag skrev ?!
 
Mestadels har jag jobbat, jobbat även när ja skulle varit ledig :P men men manb ställer ju upp för laget hahahah.
Utöver jobbet har de varit fullt hus här hemma från den 21december - 6januari, brosan va här o fira jul/nyår med familjen så en 3-åring och en 1-åring som de va fullrulle på 24/7 typ hahaha men kan man annat än älska de små liven? =) svar = nej...
 
Nu på jobbet är jag tillbax o jobbar varannan helg på städet, tidningen är ju torsdagar när totalerna kommer igång igen o lotta vill ha hjälp och så har ja ju mitt uppdrag som kontakperson. Plus att idag har jag varit på arbetsintervju som jag får reda på hur det går om en till två veckor. 
 
Annars då jo jag söker heltidsjobb som en tok för att få in lite mer pengar varje månad sen kan ja ju ha kvar mina vikarejobb o de utöver så blir de massa pengar till mig =) vad gör man inte för att få in lite money money så man kan leva lite gött då o då :P 
 
Just de dansen har kommit igång igen så va första träningen igår och på lördag ska vi dansa på gillet i varamon tillsammans me massor av folk (NERVÖS!). men hoppas på att det ska gå bra ändå :P
 
nä nu ska ja fixa lite innan de blir handboll på tv:n 20.15 sen bengan boys dokumentär kl 23.00 =) 
 
hade gött folket som nu läser bloggen hahahaha...
Natta
2014-01-13 @ 21:35:05
URL: http://natta.se

(Y) awesome!!! Hör av dig när du vet hur det gick med jobbet ;) <3

Svar: klart att jag gör de gumman =)
Jeanette Ekman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0