1år <3

hej hej alla,
 
igår firade jag o mitt hjärta Marcus 1år =D
tiden har gått sjukt snabbt om ni frågar mig.
Men jag älskar dig Marcus Gustafsson lika mkt nu som för ett år sen =) <3
 
 
Igår firade vi inte på nått speciellt sätt med tanke på hur mkt vi har att stå i jämnt typ o sen så sparar vi pengar just nu så vi tänkte efter fira lite den 25:e =D kommer bli massa mys <3
 
annars igår så sprang jag på stan me min moster Eva o leta efter en backup klänning tills på lördag om den andra inte hinner komma och så leta vi efter en topp Eva kunde ha till sin kjol.. 
men jag hoppas hoppas hoppas att min klänning hinner komma!!!
Här är klänningen ja väntar på:
 
den är så sjukt snygg o den är ännu snyggare på kan jag lova! 
 
annars hände inte mkt igår va nerbäddad i sängen förs som en gnu o kolla film.
Det blir nog inte mkt mer gjort idag frusen snorrig och huvudvärk ingen höjdare hoppas jag är frisk o pigg till helgen.
 
puss hej <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0