Galet...

just nu är de mkt jobb men natten fredag till lördag jobbar jag mitt sista pass innan ledighet i en vecka:) ska bli lite skönt måste jag säga:) 
 
Ja annars har de inte hänt mega mkt mer än igår bada jag och älskling i våran pool i trädgården för första gången i år:) härligt:) 
 
Och idag har ja vart på sjukan och bla bytt p-stav mm...
Så nu kan alla som snackar skit om att jag och marcus försöker skaffa barn ta och sluta me de och inse 
Anonym
2013-06-24 @ 09:05:23

De är väl tur att du skaffat preventivmedel eftersom han inte klarar av sin egen unge är de ju Inte värt att skaffa en ny.
Känns ju skapligt seriöst att förlova sig efter så kort tid, barnfasoner men vissa mognar senare än andra :)

Svar: töntigt att du är anonym men iaf att förlova oss är vårt val de ska du skita i... o angående hans unge så kan han visst ta hand om den men han har inte få så mkt chans till de....
o du ska inte snacka nått om att vissa inte mognar... vill du mig nått kan du lika gärna ta de me mig face to face lr ringa mig....

annars kan du ta hand om dit eget patetiska liv...
Jeanette Ekman

Anonym
2013-07-14 @ 21:58:12

Ne klart man inte får chans till de när man inte bryr sig om barnet. Så äckliga o fula är ni, ni förtjänar verkligen varandra. Vänta bara tills ditt ex dyker upp så suger du väl av han igen

Svar: våga stå för vem du är ist... annars är de ju du som är töntig....o mina ex vet du inte ett skit om men en sak ska du ha klart för dig till skillnad mot dig så är jag trogen min pojkvän....
Jeanette Ekman

Marcus
2013-07-25 @ 19:55:52

Tråkigt liv du måste ha som lägger sig i andras liv :) men det är ju upp till dig, gillar du att snacka skit om andra så är det upp till dig, vi sköter vårat och eftersom du verkar ha sånt värdelöst liv så tycker jag att du kan lägga energi på att fixa ditt liv.
Och angående mitt barn så tycker jag att du ska hålla käften för du vet inte hur mycket jag kämpar på sidan av!
Jag sköter allt på mitt sätt och jag tycker att du fixar ditt liv och skiter i vårat!!!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0